シャングリ・ラ ホテル 東京(以下「当ホテル」といいます)は、この販売規約(以下「本規約」といいます)の条件に従い、「シャングリ・ラ ホテル 東京 オンラインブティック」(https://boutique.shangri-la.jp/。以下「ブティック」といいます)上に掲載する商品を販売いたします(以下「本サービス」といいます)。本サービスをご利用になる方(以下「ご利用者」といいます)は、本サービスのご利用に先立ち本規約をよくお読みになり、内容についてご承諾いただいた上で本サービスをご利用下さい。
The Shangri-La Hotel, Tokyo (hereinafter referred to as the "Hotel") is subject to the terms of this agreement (this "Agreement"), and shall sell products listed on the "Shangri-La Hotel Tokyo Online Boutique" (https://boutique.shangri-la.jp/index.php (hereinafter referred to as "Boutique") (hereinafter referred to as this “Service")). Those who use this Service (hereinafter referred to as "User") should read this Agreement carefully before using this Service, and use this Service after agreeing to its contents.
1.本規約の適用範囲-Scope of Agreement
本規約は、当ホテルを売主、ご利用者を買主とする本サービスによる商品の売買に対し適用されます。本サービスのご利用は、日本国内にお住まいのお客様に限定させていただきます。また、商品ごとに別途ブティック上に掲載される条件がある場合には、その条件が本規約に優先して適用されます。
This Agreement applies to the sale and purchase of products using this Service whereby the Hotel is the seller and the User is the buyer. Use of this Service is limited to customers who reside in Japan. In the event that there is a separate terms and conditions described in the Boutique for specific products, the separate terms and conditions should prevail.
2.オーダーの方法-Method of Order
商品のご購入のお申し込み(以下「オーダー」といいます)は、当ホテルが別途指定するオンラインオーダーフォーム(以下「オーダーフォーム」といいます)にご記入ならびに送信していただきます。
The offer to purchase products (hereinafter referred to as "Order"), is made by completion and transmission of the online order form (hereinafter referred to as "Order Form") separately designated by the Hotel.
3.売買契約の成立-Establishment of Agreement
ご利用者と当ホテルとの間の売買契約は、下記4.2)に規定するオーダー確認完了のEメールがご利用者に届いた時点をもって成立するものといたします。
The sale and purchase agreement between the User and the Hotel is established when the email with Order confirmation described under 4.2 below is received by the User.
4.オーダーの受付から発送までのご連絡-Communication from Order Receipt to Shipment
1.当ホテルは、オーダーを受け付けた後、受付を確認した旨をEメールにてご連絡いたします。
このオーダー受付は、当ホテルがオーダーを受領したことを確認するためのものであって、これをもって売買契約が成立するものではありません。
2.当ホテルは、オーダー受付を確認した後、商品の在庫状況と合計金額を確認のうえ、オーダーの確認完了のEメール(以下「オーダー確認完了」といいます)を送信いたします。
3.ご希望の商品が欠品によりご希望のお日にちまでにお届けすることができない場合、ご希望の商品の長期間にわたる欠品のためお届けまでに日数がかかる場合、または、お送りいただいたオーダーフォームに不備がある場合には、確認のために当ホテルよりご利用者にお電話、Eメールにてご連絡することがございます。
4.商品の発送の準備が整い次第、ご利用者にEメールあるいはFAXにて発送をお知らせするご連絡をいたします。

1. Hotel will email the User a confirmation upon receipt of the Order from the User.
The confirmation of receipt of the Order merely confirms that the Hotel received the Order, and does not constitute an establishment of a sale and purchase agreement.
2. After receipt of the Order is confirmed, an email indicating that confirmation of the Order is completed will be sent by Hotel to User upon confirmation of product availability and total amount (hereinafter referred to as “Completion of Order Confirmation”).
3. User may be contacted separately from the Hotel by telephone or email should it be found that the product may not be delivered as requested due to a shortage of inventory or that there is missing or inaccurate information on the Order Form submitted by the User.
4. When the product is ready for shipment, an email will be sent to User informing the User of shipping.
5.代金の支払方法および支払時期-Payment Method and Payment Date
お支払方法は、次のいずれかの方法からお選びいただけます。

1.クレジットカード

a.お支払いには、ご利用者本人名義のクレジットカードのみご利用いただけます。
b.お支払回数は、一括払いのみとなります。
c.ご利用にあたって、オーダーフォームにクレジットカードの番号、有効期限、カード種別、名義人を入力していただきます。
d.本サービスにてご利用いただけるカード会社は、アメリカン・エキスプレス、ビザ、マスターカード、ダイナースクラブ、ジェイシービーです。
e.クレジットカードによるお支払いは、各クレジットカード会社のカード利用規約をお確かめの上、ご利用下さい。

2.銀行振込

a.オーダー確認完了後、3営業日以内に当ホテル指定の下記の銀行口座に、商品代金、送料・各種手数料の合計額をお振り込み下さい。
※ 尚、ご注文日よりお振込がないまま2週間を経過しますと、ご注文をキャンセルさせて頂いております。予めご了承下さいませ。

銀行名:三井住友銀行
支店名:銀座支店
口座種別:当座預金
口座番号:3057485
口座名義:シャングリラホテルズジャパン株式会社
b. 払込手数料はご利用者負担となります。

The following payment methods are available.

Credit Card

a. User may only use credit cards under User’s name.
b. Only one-time payment transaction is accepted.
c. Upon payment, User will fill out the credit card number, valid date, card issuer and cardholder name in the Order Form.d. American Express, Visa, Mastercard, Diners Club, andJCB are accepted for payment of this Service.
e. Upon payment by credit card, please check with the terms and conditions of credit card use for each credit card issuer.

Bank Transfer

a. Please transfer the total amount, including purchase price, shipping and handling, to the following bank account designated by the Hotel within 3 business days of purchase after Completion of Order Confirmation:

Bank Name: Sumitomo Mitsui Banking Corporation
Branch Name: Ginza Branch
Account Type: Current Account
Account Number: 3057485
Account Name: Shangri-La Hotels Japan K.K.
* If payment is not received within 2 weeks from the date of order, the order will be automatically cancelled without further notice.
b. Any bank transaction fee will be paid by the User.
6.送料-Shipping Fee
1.送料は、商品代金とは別に配送先ごとに1,650円(税込)です(日本国内)。
2.冷蔵または冷凍の表記がある商品につきましては、「クール便」にて配送いたしますので、送料に加えて330円(税込)をいただきます。
3.日本国外への発送をご希望される商品のオーダーにつきましては、ご相談により承ります。
*送料はお届け先ごとにかかります。また、多数の商品をご注文された場合で配送が一箱以上になる場合も一箱ごとに送料を別途請求させていただきます。冷凍・冷蔵の商品とその他の商品を合わせてご注文された場合にも、送料を別途請求させていただきます。ご不明な点や海外発送についてのご相談がございましたら、シャングリ・ラホテル東京サービスセンター(03-6739-7888)までお問い合わせください。

1. Domestic shipping fee within Japan is JPY1,650 (tax included) for each destination, in addition to the purchase price.
2. Additional JPY330 (tax included) will be charged for products that are labelled to be refrigerated or frozen, which will be shipped by ”Cool Mail” service.
3. For international shipping, please contact the Hotel directly for further information.
* Shipping fee will be charged for each destination. If multiple items are ordered in one transaction, items will be combined into one box but if they cannot be combined into one box, shipment fee may be charged for each box with prior notice. If there is an order for a refrigerated or frozen products and for other products, shipping fee will be charged separately for each product type. For further queries relating to shipping, please contact the Shangri-La Hotel, Tokyo Service Center at +81 3-6739-7888.
7.商品のお届け-Delivery of Product
1.商品の在庫状況およびお支払い方法によってお届けにかかる日数が若干異なります。
2.クレジットカードでお支払いの場合は、お届けにはオーダー確認から3―5営業日ほどお時間をいただいております。
銀行振込みによるお支払いの場合は、当ホテルが入金を確認してから商品を発送いたします。ご入金の確認後発送までに3-5営業日ほどお時間をいただいております。
3.商品は、原則として1つにまとめてお届けしますが、一度に多数の商品をご注文になった場合は複数になる場合もございますので、予めご了承下さい。
4.商品の在庫状況やお届けの時期、天候などの諸事情により、お届けまでに日数がかかる場合には、お電話、Eメールにて予めご連絡いたします。その場合には、7.2の規定に関わらず、当ホテルは一切の責任を負いかねますので予めご了承下さい。

1. The number of days needed for delivery will depend on the availability of the product and payment method.
2. For orders paid by credit card, it may take approximately 3 to 5 business days from confirmation of the order for delivery.
For orders paid by bank transfer, the Hotel will ship the products after confirmation of payment receipt. It may take approximately 3 to 5 business days from confirmation of payment receipt for shipment.
3. Products will generally be delivered in one box, but when multiple products are purchased in a single order, products may be delivered in multiple boxes.
4. In the event that products take more time for delivery than usual due to circumstances such as product availability, delivery calendar or weather constraints, the User will be notified in advance by phone or email. In such case, the Hotel cannot deliver the products within the period described in 7.2 above, and the Hotel shall not be liable for any result that may occur due to the delay.
8.キャンセル-Cancellation
キャンセルのお申込はお問い合わせフォームまたはシャングリ・ラ ホテル 東京 サービスセンター(03-6739-7888)まで、ご注文番号をお控えのうえ、お問い合わせください。
なお、当ホテルからの商品発送後のEメール送信後のキャンセルあるいはオーダー内容の変更は承りかねますので、予めご了承下さい。
For cancellation of orders, please contact us by using the inquiry form or contact the Shangri-La Hotel Tokyo Service Center at +81 3-6739-7888. Please indicate your order number for reference.
Once shipping confirmation of the product is sent from the Hotel by e-mail, cancellations or changes on order will not be accepted.
9.返品・交換-Returns and Exchanges
お届け商品が注文した商品と異なっていた、あるいは不良品であった場合にのみ承ります。その場合、商品到着後7日以内にシャングリ・ラ ホテル 東京 サービスセンター(03-6739-7888)までお問い合わせください。商品の状態を確認後、交換等の対応を致します。
なお、商品の返送に伴う送料は当ホテルにて受け持ちます。また、返品・交換の際は商品到着後、7日程度お時間を頂いております。
※輸送中に商品に傷がついてしまった場合、商品の状態によっては配達業者に直接連絡をしていただく可能性がありますことをご了承ください。
Hotel will only accept returns or exchanges if the delivered product is different from the ordered product, or if there was defect in the purchased product. In such circumstances, please contact the Shangri-La Hotel, Tokyo Service Center (+81 3-6739-7888) within 7 days upon receipt of shipment. Hotel will offer an exchange, etc. after confirmation of the product status.
Hotel will bear shipping charges related to return of products. To process a return or exchange of products, it may take approximately 7 days.
*In the event that the product was damaged during the shipping or transportation process, the Hotel may request the User to assist in contacting the courier company depending on the product status.
10.責任-Liability
当ホテルは、本規約中に特に定めがない限り、商品の瑕疵、またはご利用者が商品をご使用になることによって直接的および間接的にご利用者または第三者に発生した損害について、それが当ホテルの責に帰すべき事由による場合を除き、責任を負いません。
Unless otherwise specified in this Agreement, the Hotel shall not be liable for defects in products or for damages caused directly or indirectly to the User or a third party by User’s use of the products, unless such damage was caused by factors due to the Hotel’s fault.
11.個人情報の取扱いについて-Handling of Personal Information
1.当ホテルは、下記の個人情報を、当ホテルグループのプライバシーポリシー(http://www.shangri-la.com/jp/tokyo/shangrila/privacy-policy/)に従って収集し、利用致します。
a.オーダーフォームに記載された個人情報
b.お支払いの際等、本サービスに関して使用された個人情報

2.当ホテルは、取得した個人情報につき、本サービスの提供、商品の販売に係る連絡、当ホテルからの情報提供(紙、あるいはEメールによるダイレクトメール等)その他当ホテルグループのプライバシーポリシーに記載した目的のために使用するものとします。

1. The Hotel collects and uses the following personal information in accordance with the privacy policy of the hotel (http://www.shangri-la.com/jp/tokyo/shangrila/privacy-policy/):
a. Personal information provided in the Order Form

b. Personal information used for this Service at the time of payment, etc.
2. The Hotel will use the collected personal information to provide this Service, provide contact for the sale of products, provide information from the Hotel (printed matter or by E-mail), and for other purposes described in the privacy policy of the Hotel.
12.その他-Other
1.ブティック上の商品の色調は印刷あるいは画面の都合上、現品と多少の違いがある場合もございますので、予めご了承下さい。
2.本規約は、ご利用者への予告なく変更されることがございます。ただし、当該変更前にオーダーされた商品の売買につきましては、当該変更前の規約が適用されます。
3.本規約は日本語版をもって法的効力を有する正式な規約とします。
4.本規約は、日本法を準拠法といたします。本サービスに関連してご利用者と当ホテルの間の紛争(裁判所の調停手続きを含む)は、東京簡易裁判所、または東京地方裁判所を合意管轄裁判所といたします。

お問い合わせ
シャングリ・ラ ホテル 東京 サービスセンター
お問い合わせフォーム
Tel : 03-6739-7888 Fax : 03-6739-7889

1. Color or presentation of the products in the Boutique may differ from the actual products due to printing or display screen conditions.
2. This Agreement may be subject to change without prior notice to the User. For sales of products ordered prior to such change, the agreement prior to such change shall apply.
3. The Japanese version of this Agreement constitutes as a formal and legally binding contract.
4. This Agreement shall be governed by the law of Japan. Should any dispute (including court mediation procedures) arise between a User and the Hotel relating to this Service, both parties consent to court jurisdiction under the Tokyo Summary Court or Tokyo District Court.

For further inquiry:
Shangri-La Hotel, Tokyo Service Center
Tel: +81-3-6739-7888 Fax: +81-3-6739-7889