シャングリ・ラ 東京(以下「当ホテル」といいます)は、この販売規約(以下「本規約」といいます)の条件に従い、「シャングリ・ラ 東京 オンラインブティック」(https://boutique.shangri-la.jp/ 以下「ブティック」といいます)上に掲載する商品を販売いたします(以下「本サービス」といいます)。本サービスをご利用になる方(以下「ご利用者」といいます)は、本サービスのご利用に先立ち本規約をよくお読みになり、内容についてご承諾いただいた上で本サービスをご利用下さい。

The Shangri-La Tokyo (hereinafter referred to as the "Hotel") shall sell products listed on the "Shangri-La Tokyo Online Boutique" (https://boutique.shangri-la.jp/index.php (hereinafter referred to as the "Boutique") (hereinafter referred to as this “Service")) subject to the conditions of this Terms of Sale (the "Terms"). Those who use this Service (hereinafter referred to as the “User”) should read the Terms carefully before using this Service, and use this Service after agreeing to its contents.
1.本規約の適用範囲-Scope of Agreement
本規約は、当ホテルを売主、ご利用者を買主とする本サービスによる商品の売買に対し適用されます。本サービスのご利用は、日本国内にお住まいのお客様に限定させていただきます。また、商品ごとに別途ブティック上に掲載される条件がある場合には、その条件が本規約に優先して適用されます。

The Terms applies to the sale and purchase of products using this Service whereby the Hotel is the seller and the User is the buyer. Use of this Service is limited to customers who reside in Japan. In the event that there are separate terms and conditions described in the Boutique for specific products, the separate terms and conditions shall prevail.
2.オーダーの方法-Method of Order
ご利用者による商品のご購入のお申し込み(以下「オーダー」といいます)は、当ホテルが別途指定するオンラインオーダーフォーム(以下「オーダーフォーム」といいます)にご記入ならびに送信していただきます。

The User’s offer to purchase products (hereinafter referred to as the "Order"), is made by completion and transmission of the online order form (hereinafter referred to as the "Order Form") separately designated by the Hotel.
3.売買契約の成立-Establishment of Agreement
ご利用者と当ホテルとの間のオーダーされた商品の売買契約は、下記4.2に規定するオーダー確認完了の電子メールがご利用者に届いた時点をもって成立するものといたします。

The sale and purchase agreement between the User and the Hotel is established when the email with Completion of Order Confirmation described under 4.2 below is received by the User.
4.オーダーの受付から発送までのご連絡-Communication from Order Receipt to Shipment
1.当ホテルは、オーダーを受け付けた後、オーダーのご注文番号および受付を確認した旨をご利用者に電子メールにてご連絡いたします。
このオーダー受付は、当ホテルがオーダーを受領したことを確認するためのものであって、これをもってご利用者との売買契約が成立するものではありません。
2.当ホテルは、オーダー受付を確認した後、商品の在庫状況と合計金額を確認のうえ、オーダーの確認完了の電子メール(以下「オーダー確認完了」といいます)をご利用者に送信いたします。
3.オーダーされたご希望の商品が欠品によりご希望のお日にちまでにお届けすることができない場合、ご希望の商品の長期間にわたる欠品のためお届けまでに日数がかかる場合、または、ご利用者からお送りいただいたオーダーフォームに不備がある場合には、確認のために当ホテルよりご利用者にお電話、電子メールにてご連絡することがございます。
4.オーダーされた商品の発送の準備が整い次第、当ホテルはご利用者に電子メールあるいはお電話にて発送をお知らせするご連絡をいたします。

1. The Hotel will email the User a confirmation with the order number upon receipt of the Order from the User.
The confirmation of receipt of the Order merely confirms that the Hotel received the Order, and does not constitute an establishment of a sale and purchase agreement with the User.
2. After receipt of the Order is confirmed, an email indicating that confirmation of the Order is completed will be sent by Hotel to User upon confirmation of product availability and total amount (hereinafter referred to as “Completion of Order Confirmation”).
3. The User may be contacted separately from the Hotel by telephone or email should it be found that the ordered product may not be delivered as requested due to a shortage of inventory, may take longer to deliver due to long-term unavailability of the product, or that there is missing or inaccurate information on the Order Form submitted by the User.
4. When the ordered product is ready for shipment, the Hotel will contact the User by email or telephone informing the User of the shipment.
5.代金の支払方法および支払時期-Payment Method and Payment Date
オーダーされた商品のお支払方法は、次のいずれかの方法からお選びいただけます。

1.クレジットカード

a.お支払いには、ご利用者本人名義のクレジットカードのみご利用いただけます。
b.お支払回数は、一括払いのみとなります。
c.ご利用にあたって、オーダーフォームにクレジットカードの番号、有効期限、カード種別、名義人を入力していただきます。
d.本サービスにてご利用いただけるカード会社は、アメリカン・エキスプレス、ビザ、マスターカード、ダイナースクラブ、ジェイシービーです。
e.クレジットカードによるお支払いは、各クレジットカード会社のカード利用規約をお確かめの上、ご利用下さい。

2.銀行振込

a.オーダー確認完了後、3営業日以内に当ホテル指定の下記の銀行口座に、商品代金、送料・各種手数料の合計額をお振り込み下さい。
※ 尚、オーダー確認完了日よりお振込がないまま2週間を経過しますと、オーダーをキャンセルさせて頂いております。予めご了承下さいませ。

銀行名:三井住友銀行
支店名:銀座支店
口座種別:当座預金
口座番号:3057485
口座名義:シャングリラホテルズジャパン株式会社
b.払込手数料はご利用者負担となります。

The following payment methods for the ordered products are available.

1. Credit Card

a. The User may only use credit cards under the User’s own name.
b. Only one-time payment transaction is accepted.
c. Upon payment, the User will fill out the credit card number, valid date, card issuer and cardholder name in the Order Form.
d. American Express, Visa, Mastercard, Diners Club, andJCB are accepted for payment of this Service.
e. Upon payment by credit card, please check with the terms and conditions of credit card use for each credit card issuer.

2. Bank Transfer

a. Please transfer the total amount, including purchase price, shipping and handling, and any other fees to the following bank account designated by the Hotel within 3 business days from Completion of Order Confirmation:

Bank Name: Sumitomo Mitsui Banking Corporation
Branch Name: Ginza Branch
Account Type: Current Account
Account Number: 3057485
Account Name: Shangri-La Hotels Japan K.K.
* If payment is not received within 2 weeks from the date of Completion of Order Confirmation, the Order will be automatically cancelled without further notice.
b. Any bank transaction fee will be paid by the User.
6.送料-Shipping Fee
1.送料は、商品代金とは別に配送先ごとに1,650円(税込)です(日本国内)。
2.冷蔵または冷凍の表記がある商品につきましては、「クール便」にて配送いたしますので、送料に加えて330円(税込)をいただきます。
3.日本国外への発送をご希望される商品のオーダーにつきましては、ご相談により承ります。
*送料はお届け先ごとにかかります。また、多数の商品をご注文された場合で配送が一箱以上になる場合も一箱ごとに送料を別途請求させていただきます。冷凍・冷蔵の商品とその他の商品を合わせてご注文された場合にも、「クール便」料金を別途請求させていただきます。ご不明な点や海外発送についてのご相談がございましたら、シャングリ・ラ 東京サービスセンター(03-6739-7888)までお問い合わせください。

1. Domestic shipping fee within Japan is JPY1,650 (tax included) for each destination, in addition to the purchase price.
2. Additional JPY330 (tax included) will be charged for products that are labelled to be refrigerated or frozen, which will be shipped by ”Cool Delivery” service.
3. For international shipping outside Japan, please contact the Hotel directly for further information.
* Shipping fee will be charged for each destination. If multiple items are ordered in one transaction, items will be combined into one box but if they cannot be combined into one box, shipment fee will be charged for each box. If there is an order for a refrigerated or frozen products and for other products, “Cool Delivery” fee will be charged additionally. For further queries relating to shipping, please contact the Shangri-La Tokyo Service Center at +81 3-6739-7888.
7.商品のお届け-Delivery of Product
1.商品の在庫状況およびお支払い方法によってお届けにかかる日数が若干異なります。
2.クレジットカードでお支払いの場合は、お届けにはオーダー確認完了から3―5営業日ほどお時間をいただいております。
銀行振込みによるお支払いの場合は、当ホテルが入金を確認してから商品を発送いたします。ご入金の確認後発送までに3-5営業日ほどお時間をいただいております。
3.商品は、原則として1つにまとめてお届けしますが、一度に多数の商品をご注文になった場合は複数になる場合もございますので、予めご了承下さい。
4.商品の在庫状況やお届けの時期、天候などの諸事情により、お届けまでに日数がかかる場合には、ご利用者にお電話あるいは電子メールにて予めご連絡いたします。その場合には、7.2の規定は適用されませんので予めご了承下さい。

1. The number of days needed for delivery will depend on the availability of the product and payment method.
2. For payment by credit card, it may take approximately 3 to 5 business days from Completion of Order Confirmation for delivery.
For payment by bank transfer, the Hotel will ship the products after confirmation of payment receipt. It may take approximately 3 to 5 business days from this confirmation of payment receipt for shipment.
3. Products will generally be delivered in one box, but when multiple products are purchased in a single order, products may be delivered in multiple boxes.
4. In the event that products take more time for delivery than usual due to circumstances such as product availability, delivery calendar or weather constraints, the User will be notified in advance by telephone or email. In such case, 7.2 above shall not be applied.
8.キャンセル-Cancellation
ご利用者によるオーダーのキャンセルのお申込は、本規約末尾のリンクにあるお問い合わせフォームまたはシャングリ・ラ 東京 サービスセンター(03-6739-7888)まで、ご注文番号をお控えのうえ、お問い合わせください。
なお、オーダーされた商品が発送された旨の電子メールを当ホテルがご利用者に送信した後のキャンセルあるいはオーダー内容の変更は承りかねますので、予めご了承下さい。

For cancellation of the Orders by the User, please contact us by using the inquiry form (found in the link below at the end of the Terms) or contact the Shangri-La Tokyo Service Center at +81 3-6739-7888. Please indicate your order number for reference.
Once the Hotel sends an e-mail to the User that the ordered product has been shipped, cancellations or changes to the Order will not be accepted.
9.返品・交換-Returns and Exchanges
返品・交換は、お届け商品がご利用者がオーダーされた商品と異なっていた、あるいは不良品であった場合にのみ承ります。その場合、商品到着後7日以内にシャングリ・ラ 東京 サービスセンター(03-6739-7888)までお問い合わせください。商品の状態を確認後、交換等の対応を致します。
なお、返品・交換の対象となる商品の返送に伴う送料は当ホテルにて受け持ちます。また、返品・交換の際は対象商品が当ホテルに到着後、7日程度お時間を頂いております。
※輸送中に商品に傷がついてしまった場合、商品の状態によってはご利用者から配達業者に直接連絡をしていただく可能性がありますことをご了承ください。

The Hotel will only accept returns or exchanges if the delivered product is different from the ordered product, or if there was defect in the product. In such circumstances, please contact the Shangri-La Tokyo Service Center (+81 3-6739-7888) within 7 days upon receipt of delivery. The Hotel will take measures such as an exchange after survey of the product status.
The Hotel will bear shipping charges related to resending products for returns or exchanges. To process a return or exchange of products, it may take approximately 7 days from when such products are delivered to the Hotel.
*In the event that the product was damaged during the shipping or transportation process, the Hotel may request the User to contact the shipping company depending on the product status.
10.責任-Liability
当ホテルは、本規約中に特に定めがない限り、ご利用者がオーダーされた商品の瑕疵、またはご利用者が商品をご使用になることによって直接的および間接的にご利用者または第三者に発生した損害について、それが当ホテルの責に帰すべき事由による場合を除き、一切の責任を負いません。

Unless otherwise specified in the Terms, the Hotel shall not be liable for defects in products ordered by the User or for damages caused directly or indirectly to the User or a third party by User’s use of the products, unless such defect or damage was caused by factors due to the Hotel’s fault.
11.個人情報の取扱いについて-Handling of Personal Information
1.当ホテルは、ご利用者の以下の個人情報を、シャングリ・ラ グループのプライバシーポリシー(http://www.shangri-la.com/jp/tokyo/shangrila/privacy-policy/)および個人情報保護法その他の適用法令に従って収集し、利用致します。
a.オーダーフォームに記載された個人情報
b.お支払いの際等、本サービスに関して当ホテルに提供された個人情報
2.当ホテルは、本サービスに関して取得したご利用者の個人情報につき、本サービスの提供、商品の販売に係る連絡、ご利用者の承諾がある場合には当ホテルからの情報提供(紙、あるいは電子メールによるダイレクトメール等)、その他シャングリ・ラ グループのプライバシーポリシー(http://www.shangri-la.com/jp/tokyo/shangrila/privacy-policy/)に記載した目的のために使用するものとします。
3.当ホテルは、本サービスに関して取得したご利用者の個人情報を、オーダーされた商品を配達する目的のために運送業者に提供しますので、予めご了承ください。

1. The Hotel collects and uses the following personal information of the User in accordance with the Shangri-La Group Privacy Policy (http://www.shangri-la.com/jp/tokyo/shangrila/privacy-policy/), the Act on the Protection of Personal Information of Japan and other applicable laws and regulations:
a. Personal information provided in the Order Form
b. Personal information used for this Service and provided to the Hotel at the time of payment, etc.
2. The Hotel will use the User’s personal information collected in relation to this Service, to provide this Service, make contact for the sale of products, and with the User’s prior consent provide information from the Hotel (such as direct mailing by printed matter or by E-mail), and for other purposes described in the Shangri-La Group Privacy Policy (http://www.shangri-la.com/jp/tokyo/shangrila/privacy-policy/).
3. The Hotel will provide the User’s personal information collected in relation to this Service to shipping companies, for the purpose of delivering the ordered products.
12.その他-Other
1.ブティック上の商品の色調は印刷あるいは画面の都合上、実際の商品と多少の違いがある場合もございますので、予めご了承下さい。
2.本規約は、ご利用者への予告なく変更されることがございます。ただし、当該変更前にオーダーされた商品の売買につきましては、当該変更前の本規約が適用されます。
3.本規約は日本語版をもって法的効力を有する正式な規約とします。
4.本規約は、日本法を準拠法といたします。本サービスに関連してご利用者と当ホテル、Shangri-La Hotels Japan株式会社その他シャングリ・ラ グループに所属する会社やホテルとの間の紛争(裁判所の調停手続きを含む)を解決する場合は、東京簡易裁判所、または東京地方裁判所を専属的合意管轄裁判所といたします。

お問い合わせ
シャングリ・ラ 東京 サービスセンター
お問い合わせフォーム
Tel : 03-6739-7888 Fax : 03-6739-7889

1. Color or presentation of the products in the Boutique may differ from the actual products due to printing or display screen conditions.
2. The Terms may be subject to change without prior notice to the User. For sales of products ordered prior to such change, the Terms prior to such change shall apply.
3. The Japanese version of the Terms constitutes as the formal and legally binding terms and conditions.
4. The Terms shall be governed by the law of Japan. Should any dispute (including court mediation procedures) arise between a User and the Hotel, Shangri-La Hotels Japan K.K., and other companies and hotels in the Shangri-La Group relating to this Service, both parties consent to exclusive court jurisdiction under the Tokyo Summary Court or Tokyo District Court.

For further inquiry:
Shangri-La Tokyo Service Center
Inquiry Form
Tel: +81-3-6739-7888 Fax: +81-3-6739-7889