「特定商取引に関する法律」第11条(通信販売についての広告)に基づき以下に明示いたします。
The following is a notice in accordance with Article 11 (Advertisement of Mail Order Sales) of the Act on Specified Commercial Transactions.
販売業者の名称・住所及び電話番号-Name, Address and Telephone Number of Seller
シャングリ・ラ 東京
〒100-8283 東京都千代田区 丸の内1-8-3 丸の内トラストタワー本館
TEL (03) 6739 7888  Eメール tokyo@shangri-la.com
Shangri-La Hotels Japan株式会社
代表取締役 マティアス・スッター

Shangri-La Tokyo
Marunouchi Trust Tower Main, 1-8-3 Marunouchi, Chiyoda-ku, Tokyo 100-8283
Phone +81 3 6739 7888 E-mail tokyo@shangri-la.com
Shangri-La Hotels Japan K.K.
Representative Director: Matthias Sutter
商品価格-Product Pricing
ご購入のお申し込みをされた時点で商品の販売ページに記載されている価格が商品の販売価格となります。
別段の記載がない限り、販売価格は消費税を含む総額表示です。商品価格には、送料(クール便利用の場合の追加費用を含みます)、振込手数料(銀行振込の場合)は含まれません。
The product purchase price shall be the price listed on the sales webpage of the product at the time the offer to purchase was made.
All purchase prices include consumption tax, unless specified otherwise, and does not include shipping fees (including additional fees required upon use of “Cool Mail” service), and bank handling fee, unless specified otherwise.
送料-Shipping Fee
1. 送料
日本国内への送料は、発送1件(一回のご注文で多数の商品をご注文された場合で配送が一箱以上になる場合や冷凍・冷蔵の商品とその他の商品を合わせてご注文された場合には、一箱毎に1件となります。以下同様です。)につき、1,650円(税込)です。冷蔵または冷凍の表記がある商品につきましては「クール便」にて配送いたしますので、送料に加えて発送1件につき330円(税込)をいただきます。海外へ発送をご希望される商品の購入につきましては、ご相談により個別に承りますので、お問い合わせください。

2. その他
その他ご不明な点や海外発送についてのご相談がございましたら、シャングリ・ラ 東京 サービスセンター(03-6739-7888)までお問い合わせください。

1. Shipping fee for domestic shipping within Japan
is JPY1,650 (tax included) for each shipment (if multiple items are ordered in one transaction and they are shipped combined in more than one box, or if there is an order for a refrigerated or frozen products and for other products, shipping fee will be charged separately for each box. The same applies below.). Additional JPY330 (tax included) for each shipment will be charged for products that are labelled to be refrigerated or frozen, which will be shipped by “Cool Mail” service.
For purchase of products requiring international shipping, please contact the hotel directly for further information.

2. Others
For further queries relating to shipping, please contact the Shangri-La Tokyo Service Center at +81 3-6739-7888.
支払い方法・期限-Payment Method and Payment Date
お支払方法は、次のいずれかの方法からお選びいただけます。

1.クレジットカード

a.ご利用いただけるカード会社は、アメリカン・エキスプレス、ビザ、マスターカード、ダイナースクラブ、ジェイシービーです。
b.お支払回数は、一括払いのみとさせていただきます。決済日は商品発送日となりますが、ご請求日は各クレジットカード会社により異なります。

2.銀行振込

a. オーダー確認完了後、3営業日以内に当ホテル指定の下記の銀行口座に、商品代金、送料の合計額をお振り込みください。
銀行名:三井住友銀行
支店名:銀座支店
口座種別:当座預金
口座番号:3057485
口座名義:シャングリラホテルズジャパン株式会社
※尚、ご注文日よりお振込みがないまま2週間が経過しますとご注文をキャンセルさせていただいております。予めご了承くださいませ。
b.振込手数料はお客様の負担となります。

The following payment methods are available.

1. Credit Card

a. American Express, Visa, Mastercard, Diners Club and JCB are accepted.
b. Only one-time payment transaction is accepted. The settlement date will be the same as the product shipping date, however, your payment date may vary depending on the credit card issuer.

2. Bank Transfer

a. Please transfer the total amount, including purchase price and shipping fees, to the following bank account designated by the hotel within 3 business days of purchase after the confirmation of the online order is completed.

Bank Name: Sumitomo Mitsui Banking Corporation
Branch Name: Ginza Branch
Account Type: Current Account
Account Number: 3057485
Account Name: Shangri-La Hotels Japan K.K.
* If payment is not received within 2 weeks from the date of order, the order will be automatically cancelled without further notice.
b. Any bank transaction fee will be paid by the customer
商品のお届け-Delivery of Product
当ホテルが入金を確認してから商品を発送いたしますので、ご入金の確認後発送までに数日お時間をいただいております。
商品の在庫状況やお届けの時期、天候地域などの諸事情により、お届けまでに日数がかかる場合には、お電話、Eメールにて予めご連絡いたします。
For orders paid by credit card, it may take approximately 3 to 5 business days from confirmation of order for delivery.
For orders paid by bank transfer, the hotel will ship the products after confirmation of payment receipt. It may take several days from confirmation of payment receipt for shipment.
In the event that products take more time for delivery than usual due to circumstances such as product availability, delivery calendar or weather or regional constraints, the customer will be notified in advance by phone or email.
キャンセル-Cancellation
キャンセルのお申込はお問い合わせフォームまたはシャングリ・ラ 東京 サービスセンター(03-6739-7888)まで、ご注文番号をお控えのうえ、お問い合わせください。
なお、当ホテルからの商品発送後のEメール送信後のキャンセルあるいはオーダー内容の変更は承りかねますので、予めご了承下さい。
For cancellation of orders, please contact us by using the inquiry form or contact the Shangri-La Tokyo Service Center at +81 3-6739-7888, Please indicate your order number for reference.
Once shipping confirmation of the product is sent from the hotel by e-mail, cancellations or changes on order will not be accepted.
返品・交換-Returns and Exchanges
お届け商品が注文した商品と異なっていた、あるいは不良品であった場合にのみ承ります。その場合、商品到着後7日以内にシャングリ・ラ 東京 サービスセンター(03-6739-7888)までお問い合わせください。商品の状態を確認後、交換等の対応を致します。
なお、商品の返送に伴う送料は当ホテルにて受け持ちます。また、返品・交換の際は商品到着後、7日程度お時間を頂いております。
※輸送中に商品に傷がついてしまった場合、商品の状態によっては配達業者に直接連絡をしていただく可能性がありますことをご了承ください。
Hotel will only accept returns or exchanges if the delivered product is different from the ordered product, or if there was a defect in the purchased product. In such circumstances, please contact the Shangri-La Tokyo Service Center (+81 3-6739-7888) within 7 days upon receipt of shipment. Hotel will offer an exchange, etc. after confirmation of the product status.
Hotel will bear shipping charges related to return of products. To process a return or exchange of products, it may take approximately 7 days.
* In the event that the product was damaged during the shipping or transportation process, the hotel may request the customer to assist in contacting the courier company depending on the product status.
その他-Others
本表示に記載のない事項は、Boutique会員規約または販売規約、商品の販売ページをご覧ください。
For matters not specified in this notice, please refer to the Membership Agreement, the Sales Agreement, and to the webpage on the specific product.