お届け商品が注文した商品と異なっていた、あるいは不良品であった場合にのみ承ります。その場合、商品到着後7日以内にシャングリ・ラ 東京 サービスセンター(03-6739-7888)までお問い合わせください。商品の状態を確認後、交換等の対応を致します。
なお、商品の返送に伴う送料は当ホテルにて受け持ちます。また、返品・交換の際は商品到着後、7日程度お時間を頂いております。
※輸送中に商品に傷がついてしまった場合、商品の状態によっては配達業者に直接連絡をしていただく可能性がありますことをご了承ください。
Goods can only be returned or exchanged if received defective. In such cases, please contact us using our Enquiry Form or through the Shangri-La Tokyo Service Centre on +(81 03) 6739 7888 within 7 days of receiving your order. The hotel will shoulder the cost of shipping the item back to us.
*If damaged during transit, we may ask to contact the delivery company directly.