1. クレジットカード
Shangri-La Boutiqueでは下記のカードがご利用いただけます。
※クレジットカードでお支払いの場合は、お届けにはオーダー確認から3-5営業日ほどお時間をいただいております。
※クレジットカードでのお支払いは、「一括払い」のみの取扱いとさせていただきます。
※お引き落としは、ご利用クレジットカード会社の決済日となります。
※ご本人様名義以外のクレジットカードはご利用いただけません。
※決済のタイミングにより商品到着前に、代金が引き落とされる場合がございます。
あらかじめご了承ください。
2. 銀行振り込み
オーダー確認完了後、3営業日以内に当ホテル指定の下記の銀行口座に、商品代金、送料・各種手数料の合計額をお振り込み下さい。
銀行名:三井住友銀行
支店名:銀座支店
口座種別:当座預金
口座番号:3057485
口座名義:シャングリラホテルズジャパン株式会社
※払込手数料はお客さまのご負担となります。
※銀行振込みによるお支払いの場合は、当ホテルが入金を確認してから商品を発送いたしますので、オーダー確認から5営業日程お時間をいただいております。
※商品は、原則として1つにまとめてお届けしますが、一度に多数の商品をご注文になった場合は複数になる場合もございますので、予めご了承下さい。
※商品の在庫状況やお届けの時期、天候などの諸事情により、お届けまでに日数がかかる場合には、お電話、Eメールにて予めご連絡いたします。その場合には、7.2の規定に関わらず、当ホテルは一切の責任を負いかねますので予めご了承下さい。
1. Credit cards
Shangri-La Boutique accepts the following credit cards.
*Delivery of orders placed with credit card, may take 3 to 5 business days after order confirmation.
*Credit cards will be charged the total cost one time only.
*Only credit card payments made by the cardholder can be accepted.
*The date of the withdrawal shall be the settlement date with your credit card company.
*Please be aware that the amount may be deducted before the items arrive.
2.Bank transfer
Please make your payment within three business days of completing your order for the total amount, including the cost of goods, shipping fee and any other handling charges, to the following designated bank account.
Bank Name: Mitsui Sumitomo Bank
Branch Name: Ginza
Account Type: Checking Account
Account Number: 3057485
Account Name: Shangri-La Hotels Japan (Kabushiki Gaisya)
*Transfer fees are the responsibility of the customer.
*Items paid for by bank transfer will be shipped within five business days of order confirmation.
*In general, items will be shipped in one package, however for large orders, please kindly note that items may be separated into multiples packages.
*If we are unable to deliver your order as expected due to unexpected reasons or unforeseen circumstances, such as weather conditions or others, we will contact you by phone or email. Nevertheless, according to regulation 7.2, the hotel does not bear any responsibility in such circumstances.